FANDOM

Dış Görünüş: Siyah hafif uzun saçlı, kahverengi gözlü, 1.70 boyunda, 90 kilo. Diğer savaşçı görünümlü sakinlerin üstlerinde bulunan dışında kafasında cowboy şapkasına benzeyen hasır bir şapka vardır.

Yaş: 17

Geçmiş: Gezgin bir aileden gelen Zack at üstünde büyümüştür. Gezdikleri yerlerde ne kadar ilginç şeyler görse de büyü ve onun türü gösteriler her zaman onun gözlerini kamaştırmaktadır. Macera ve yeni deneyimler amacıyla adaya gitmeye karar verir.

Son Durum: Geldiğinden beri gerçekten ilginç şeyler duymuştur: Ogreler, insan yediğine inanılan elfler, tuhaf ve ölümcül yaratıklar, deli insanlar, kaçanlar... İlk çıktığı görevde bir daha asla göremeyeceğine inandığı dev bir kertenkele bile görmüştür hatta. Ama onun için bu ada gelmesinden 1 hafta sonra daha ilginç bir hal almaya başlamıştır. Uzun Gölge adındaki aile bir büyücü çağırmışlardır. Zack heyecanını zorla gizlese de uzun gölgenin ilan ettiği ilk göreve katılır. Verilen görev büyücüye etrafın gösterilmesi, ona zarar gelmemesi aynı zamanda da kaçan üç kişinin bulunup geri getirilmesidir. Bu üç kişinin Uzun Gölgeden mal çaldığı ve getirilmeleri gerekildiği ise tek bildiğidir. Yol boyunca büyücüyle konuşmaya çalışır ama kadının ağzını bıçak açmaz. Karşılaştıkları hayvanları ilginç bir yolla kovalamasını izleyince çok etkilenir ve Uzun Gölgenin emri de bunu buyurmasına rağmen büyücüye zarar gelmemesi için elinden geleceğini yapacağına yemin eder. Görev sonunda kaçakları bulurlar ama onların bir bebek taşıdıklarını ve kaçma nedenini dinledikten sonra Zack tereddüt eder. Yinede fazla seçenekleri yoktur. Teslim etmek zorunda kalırlar. Zack kendini büyücünün yaptığı büyülere tanık olmasıyla ve hedefi olmamasıyla avunmaya çalışır. Hatta merak eder acaba rica etse kalkanının parlamasını sağlayan o büyüyü bir daha yapabilir mi diye. Başka bir hafta yine Uzun Gölgenin kayıp balıkçılarını bulmak için çağrıldığı bir görevde büyücüye eşlik eder. Yeteneklerini tam sergilemese de onunla birlikte gelen avcı Angie ve beraber göreve gittiği arkadaşı Jön Pier sayesinde kayıpların izini sürerler. Büyücü hala eski sessizliğini korumaktadır. Emir verme ve belli fikir beyanları ve tabii ki büyü yapma zamanları dışında konuşmaz. Ekipte ise yeni ve göze alışık olmayan bir tip vardır. Üstünde tuhaf aletler taşıyan bu adam başına buyruk ve dikkatsiz davranır. İzleri kumluk bir araziye kadar sürdükten sonra Angienin dediği üzere timsahlarla dolu göletlerden oluşan bir alana gelirler. Angienin keskin gözleri çok geçmeden iki zırhlı ogreyi fark eder ve saklanılmasını işaret eder. Zack büyücüye yakın dururken Angie gizlice Ogrelere yaklaşır ardındansa o ne yaptığı belli olmayan adam biraz beceriksiz bir şekilde de olsa onu takip eder. Ne olduğunu anlamaya çalışan Jön Pier ise saklandıkları tümsekten kafasını uzatır ama bu büyük bir hata olmuştur. Ogrelerden biri onu fark etmiş ve ona yönelmeye başlamıştır çok geçmeden ikinci ogre de ona katılır. Çok geçmeden bir çatışma çıkar ve Jön Pier hayatını kaybeder. Maalesef ogreler çatışmaya doymamıştır. Büyücü ve Zack'in üzerine yürürler o sırada Angie uzaktan oklarıyla ne kadar müdahale etmeye çalışsa da ogreler aldırmaz. Büyücü yine bir büyü yaparak ogrelerden birini korkutmayı başarır ama bu sadece ilgiyi onun üzerinden çekilmesine sebep olur. Artık ikisi de Zacke odaklanmıştır. Zack kaçmayı da denese savaşmayı da denese en sonunda mağlup olur. Büyücüyü sonuna kadar korumayı başardığının ve gördüğü onca değişik şeyin mutluluğuyla son nefesini verir.