FANDOM

Görünüm: Kısa kıvırcık kahverengi saçlı, siyah gözlü, yapılı ve uzun. Deri zırhı hep üstünde taşır onun dışında kafasında taşıdığı bir korsan şapkası vardır. Bu şapkanın üstündeki logo kazınmıştır. Edit

Yaş:19

Geçmiş: Edit

Yetimhanede büyümüş. Helen ve Set adında çok yakın iki arkadaşı olmuştur. Yeterince büyüdüğüne kanaat getirince bir askeri birliğe katılmaya karar verir ama Set buna karşı çıkar ve ekipten ayrılır. Helen ve Xander eğitimleri beraber geçer ve gelişirler. Ama Xander her zaman denize açılma isteğiyle yanıp tutuşmaktadır. Bir gün birliğe gelen bir ulaktan deniz piyadeleri için gönüllü arandığını duyar ve düşünmeden katılır. Yıllar sonra bir gün sahilde dinlenirken. Eski dostu Helenle karşılaşır. Helen paralı asker olma yolunu seçmiş ve suçluları avlayarak hayatını sürdürmektedir. Kopuk yılları kapattıktan sonra Helenin çevik bir kanunsuzu aradığını ve bu kanunsuzun aslında eski dostları Set olduğunu öğrenir. Helen Set'le bir anlaşma yapmıştır onu yakalayıp teslim edecek, ödül parasını alacak sonra hapishaneden kaçmasına yardım edecektir. Xander'den istediği onları bir botta bekleyip uzaklaşmalarına yardım etmektir. Nasıl olduğunu anlamasa da bu plan başarılı olur ve ayarladığı botla limandan uzaklaşırlar. Maalesef yolda ödül parasını kaybettiklerini öğrenir. Kürek sürerken korkunç büyüklükte bir gemiye doluşmaya çalışan yapılı ve silahlı insanları fark ederler. Arada bir gelen zengin olacağız, rahat bir hayat bizi bekliyor bağırışları ilgilerini çeker. O insanların aralarına karışmaya karar verirler. Önlerine çıkacak yeni maceraları merakla ve biraz endişeyle beklemektedir.

Son Durum: Gittiği görevlerde gücünü ve tam olmasa da sadakatini kanıtlamaya gayret gösteren ve devam eden Xander maalesef dostları Set ve Helen'i ayrı görevlerde kaybetmiş ve hala bu kayıpları atlatamamıştır. Davranışları yavaş yavaş dengesizleşmektedir.

Kendini kanıtladığı bir kaç görev sonrası İmrahorun boşluğunu doldurmak ve daha düzenli bir yaşam ortamı yaratmak amacıyla çavuş olmak için terfi talebinde bulunur ve kabul edilir. Bir kaç gün sonra saygı değer çavuş İmrahorun hayatını kaybettiği ve adının verildiği yıkık bir kaleye yapılan araştırma gezisine katılmaya gönüllü olur. Amaç bulunursa İmrahorun eşyalarını, ondan kalanları getirmek ve ölümüne sebep olan her neyse onun belirlenmesidir. Avcı Angie ve Maya liderliğinde yola çıkılır. Avcı Maya'nın eski dostu Heleni tanıdığı onu bulmak için bu adaya geldiğini öğrenir. Maya Helenin öldüğü gerçeğini öğrenince Xander'ı suçlar ve ilk fırsatta onu öldürmeye yemin eder. Kaleye vardıklarında ilk ve yıkık tarafında bir tehlikeyle karşılaşmazlar lakin içeriye ilk attıkları adımla karanlık dev bir oda ve ortaya çıkan dev yarasalarla karşılaşmaları bir olur. Bu tehlikeyi de atlattıktan sonra kalenin aşağıya inen merdivenlerini bulurlar ve izlemeye karar verirler. İndikleri zaman boş bir küçük bir alanla ve devam eden bir koridorla karşılaşırlar odanın ortasında kopuk bir bacak öylece duruyordur. Kimse anlamadığı içinde kime ait olduğu bilinmez. Yola devam eden maceracılar şüpheli bir sürgülü kapıyla karşılaşırlar. Bir kaç böcek onları rahatsız etse de kapıyı açmaya karar verirler. İçeriye Xanderında bulunduğu 3 kişi girerler. Karşılarında bir sürü masa ve oturma yerleri vardır ama etraf ceset kaynamaktadır. Maceracılardan biri bu cesetlerden ikisinin Ucuz Kana ait olduğunu hatta birinin kesinlikle İmrahorun kendisi olduğunu fark eder. Çok geçmeden İmrahoru bilen herkes hem fikir olur. Tam cesedi almaya karar verirler ki odada yerde durması gereken insanlar ayaklanmaya başlar. Herkes şok içindedir.

"Ölen nasıl yeniden canlanır bu imkansız." düşünceleriyle herkes kaçışmaya başlar. Takip edilmemek için açılmış kapıyı kapatmaya çalışsalar da zorlanırlar. Avcı Maya nereden geldiğini anlaşılmayan bir güçle kapatmayı başarır. Maceracılar arkalarına bile bakmadan oradan kaçarlar. Xander için bardakta taşan son damlaydı akli dengesini tamamen yitirmişti. Artık kesinlikle acımıyor umursamaz davranıyordu. Bu köyde çıkan kargaşada da kendini gösterdi. Öfkesi ve hareketleriyle ün ve korku salmaya başlamıştı. Hiç bir zaman Set ve Helenin mezarını ziyaret etmeyi ihmal etmedi.

Avcı Maya ve yeni gelen avcı komik dilli Jön Pier ile yeni bölgeler keşfetmek için yola çıkmışlardır. Bir daha da kendisinden haber alınmamıştır. Avcı Mayanın söylediğine göreyse ne olduğu belli olmayan bir şey tarafından öldürülmüştür. Bu da büyük umutlarla gelip en korkulu rüyalara tanık olan bu adamdan alınan son haberdir.