FANDOM

Aldelen Kasabasında içince kitaplar bulunan bir çantayla neredeyse her gün gezen, güzel giyinimli bir yerli görülmektedir.

Wanko'nun tam olarak nerede doğduğundan emin olunmasada Kuzgun Düzlüklerindeki köylerden birinde hatta belkide Aldelen'de doğduğu tahmin edilmektedir.

Kendisinin gençken eğitim için başkent Grenir'e gittiği ve bu coğrafyadaki halka göre iyi bir eğitim aldığı bilinmektedir. Son Güneş Savaşı sırasında da başkentte eğitimde olduğu tahmin edilebilir.

İmparatorluğun Eresis'i işgaliyle birlikte Wanko da Aldelen'e gelmiş ve kısa süre sonra da Toplayıcı Loncasına ormancı olarak katılmıştır.

Kıvırcık, kızılımsı kahverengi saçları ve esmer teniyle yerli birisi olduğu çok net belli olmasına karşın bir yerliye göre uzun bir boya ve çevik gözükebilecek ama kesinlikle iri olmayan bir vücuda sahiptir. Ellerinde ve yüzünde neredeyse hiçbir yara izi bulunmamaktadır.

Maceracı bir kişiliği olduğu bolca göreve çıkmasından anlaşılabilmektedir ve maceralarında savaşmaktan çok akıl vermeye çalıştığı bilinir (bazı kişiler tarafından da bilmiş sıfatıyla anılabilir).

Gnollerin baş göstermesiyle birlikte onların durdurulmasının çok önemli olduğunu her fırsatta insanlara hatırlatıp onların nasıl durdurulabileceğini etraftaki insanlarla tartışmaktadır ve bu konuşmalar arttıkça Wanko'nun handa geçirdiği zaman da artmıştır. Yazın sonundan beri artık neredeyse her gün Wanko'yu handa görmek mümkün olmuştur.