FANDOM

            Görevimiz Leydi’nin vakti zamanında yaverliğini yapmış kişiyi bulmak ve daha önceden bu göreve gönderilenlerin akıbetini belirlemekti. Archon’un altında olduğunu anladığım Jacob adlı subay bizi büyükçe bir masanın etrafında topladı. Ufak bir bilgilenirmeden sonra masada toplanan Druid Myranna, Cadı Sirena, Savaşçı Paulo, Kolcu Bavra ve bendeniz Bergra görevlendirildi. Görev için bir zaman sınırlandırılması konulmaması bizi rahatlatsa da önceliğin tek parça halinde dönmemiz olması ise bizleri biraz korkutmuştu.
Yol ilk başta sakin geçiyor gibi gözükse de daha önceden Ozalarda ters düşülen bir baronluğun iki askeri yolumuzu kesti ve sınırlarına girmemizin sebebini sordu. Leydi adına çalıştığımızı söyledik saldırgan davranışlarından sonra, nefsi müdafaa adına, bir asker hayatını kaybetti. Askerin üzerinde bir ferman bulundu, Leydi adına çalışanların sınır ihlali durumunda tutuklanmasını gerektiren bir ferman. Ardından yolumuza devam ettik. Gideceğimiz köye yaklaşmıştık. Arabacıyı ve arabayı yakın bir handa bırakıp yolumuza yaya olarak devam ettik.

Druid hanım ve Bavra, ormanda bir kaç iz buldular, bizden önce gönderilen ekip olacağı konusunda şüphelendik. İzleri takip ettiğimizde ise kurtlar tarafından parçalanmakta olan bir ceset bulduk. Myra Hanımın kurtlarla olan diplomatik görüşmelerinden sonra cesedin başına geldiğimizde kırık bir asa ve ve parçalanmış cüppelerin içinde bir kaç kemik ve et yığını olduğunu farkettik. Muhtemelen bizden önceki ekipten sağ kalamayan bir büyücü idi kendileri. Grubun kalanının da akıbetinin farklı olamayacağını düşünüp yola devam ettik.
Ormanın içinde ise pek nahoş bir görüntüyle karşılaştık. Grubumuzdaki herkesin neredeyse herkesin midesinin allak bullak olmasını sağlayan görüntü ise bir kan havuzunda öldürülüp bırakılmış olan hayvan cesetleriydi. Hepsi çürümüş ancak yenmemiş ve nahoş durumdaydılar. Herhangi bir canlıya av olmadıkları belliydi ve insan eliyle öldürülmüş olduklarını sanıyorum. Yüce Druid Leydimizin bu ormandaki habis güçler olabileceğine dair varsa şüphelerine dikkat çekmek isterim.

Sadede dönersek, varmak istediğimiz köye geldik ve ufak bir soruşturmadan sonra eski yaverin yerini bulduk. Bizi karşılayıp evine buyur etti. Evde yaptığım aramalar sonucu efsunlu bir kutu buldum ve bu kutunun kaynağını sordum. Yaverin yanıtı ise bu kutunun bizzat Leydi tarafından ona verdiği ve anahtarının da Leydi’de olduğuna işaret ediyordu. Bizzat kendimin yaptığı -yine- diplomatik görüşmelerden sonra, yaveri kampa götürmeye ikna ettik. Ancak kendileri ekibimizden korkmuş olacak ki bacadan bir işaret fişeği yolladı ve sonradan büyücü olduğunu anlayacağımız bir şahsın peşimizi bırakmayacağını söyledi. Yaveri bayıltmak zorunda kalıp köyden sessizce çıkmaya karar verdik.

Köyden çıkarken ise yaverin bahsettiği büyücü bize saldırgan davranışlarda bulundu. Evcil hayvanı olan armadillo (zırhlı köstebek) ile hayatımıza kastetti. Pek tabii ki böyle ufak tehditler ekibimizi korkutmadı, büyücüyü etkisiz hale getirip, yaver ile birlikte Archon’un huzurlarına getirdik. Dönüş yolunda ise bahsedecek kadar bir hareketlilik yaşanmadı.

Bergra Ironscar