FANDOM

Thellion

Narfell'in Dağlık Bölgesinde doğdu... Halkı ve insanları tarafından, Lanetli olduğuna inanıldıkları için, ailesi ile birlikte topraklarından sürüldü... Ailesi ile yaptığı yolculukta canavarların saldırısına uğrayıp ölmek üzere iken Lord Franham tarafından kurtarılarıldı ve aile evinde Hador ve kız kardeşi Chatrine ile birlikte büyütüldü... Yaşları geldiğinde Hador ile birlikte, Yetiştirilmek üzere bir Şovalye okuluna gönderildi... Şovalye eğitimi alırken, göstermiş olduğu garip yetenekleri ile dikkat çekti. iki metre boyunda, 90 kg ağırlığında, saman sarısı düz saçları ve çelik grisi gözleri ile dikkat çeken bir fiziği var. Geldiği topraklara ait silahları kullanmayı tercih ede Thellion, avuç ayasından, bileklerine kadar sürekli sarılı olan sağ eliyle kullandığı ve sapında bir ejder kafası motiflenmiş kısa mızırağı ile savaşıyor... Şovalye olmasının yanı sıra efsunlu buz saldırıları ve büyü sezebilme gibi yetenekleri olduğu da biliniyor. Kendine güvenen, dürüst ama çok zeki olmayan bir adam.