FANDOM

Sayısı unutulmuş yüzyıllar önce tüm Mineria tek imparatorluk iken bu uygarlığın gözbebeği olan efsanevi şehirdir. 

TarihEdit

İlk insan uygurlukları imparatorluk dedikleri ülkeyi kurdukları dönemde; Sol adında bir şehirde büyü bulunmuştur. Sol'un o dönemde de başkent olup olmadığı hakkında elde veri yoktur. Diğer taraftan, büyücüler Sol şehrinde öğrendiklerini geliştirmiş ve sürekli güçlenmişlerdir.

Sol'un tarihte oynadığı ikinci önemli olay da o döneme yansır. Bu kadar düşünce ve his sonunda olağanüstü bir olaya yol açtı: Büyü bir kadının vücudunda toplanır Shea

Shea tapınağının gücü tartışmasız çok yüksektir. Bir noktada Sol'da Shea'ya tapanlar yada tapmasına izin verilenler kendilerine üstün kişiler demeye başlayıp, diğer herkesi alt sınıfa atmayı başarırlar. Bu zamanlarda Sol'un tamamen Shea'ya ve bu üstün insan sınıfına ev sahipliği yaptığı bilinmektedir. Büyü ile inşa edilen binalar ve şehrin içerisinde çok sayıda mucizevi olaydan bahsedilmektedir.

Sol'un tarihte sahne olduğu üçüncü olay ise Shea'nın ölümü ve Kahooli'nin doğuşudur. Alt sınıfın ayaklanmasının boyutlarını kestiremesek mümkün değildir. Ancak şehir hasar gördükten sonra bir de olaya Shea'nın, şehrin tanrıçasının ölümü eklenince şehir yok olmuştur.

GünümüzEdit

Sol'un yeri hakkında bir çok teori olsa da ortak noktaları Lanetli Topraklar'da olduğudur. Bunun dışında söylentiler dışında herhangi bir bilgi yoktur.