FANDOM

A3ff1d3e2176978d519fd28581b48ce6--character-portraits-character-ideas
Pantelis "Panther" Solidare, Güney Krallıkları'nda doğup büyümüş bir istihbarat ajanıdır. Solidare ailesine hizmet etmekte olup, İmparatorluk'a bağlı Bastion'a karşı yapılan pek çok casusluk girişiminde yer almıştır. 

Fiziksel ÖzellikleriEdit

İmparatorluk insanlarından bile uzun olması dışında tamamen karakteristik Krallık insanı tipini barındıran Pantelis, oldukça "dikkat çekmeyen" bir dış görünüşe sahiptir. Klasik saç sakal kesimi, genelde giydiği gündelik kıyafetlerle birleşince aradaki bir başlık fark çoğu insanın gözünden kolaylıkla kaçmaktadır. Koyu renk giysileri ve kolayca saklanabilecek silahları tercih eder.

GeçmişiEdit

Dana Solidare'nin tek çocuğu olarak dünyaya gelmiştir. Babasının kim olduğu belirsiz olsa da, tahmini olarak malikanede çalışan bir hizmetli ya da yakınlardaki bir köylü olduğu tahmin edilmektedir. Doğumundan itibaren tam bir aristokrat olacak yetiştirlen Pantelis'in hayatı, daha çocukluğunda maceralarla dolmuştur. Ufak yaşında teyzesi Daevi Solidare ve yanında getirdiği bir grup adam tarafından malikanelerinde dedesinin ve annesinin ölümüne tanık olmuş ve sonrasında yine teyzesi tarafından gizli bir yerde yetiştirilmek üzere yollanmıştır. 

Geçen yıllarda teyzesine duyduğu intikam isteği, öğrendiği bilgiler doğrultusunda körelmiş, dedesinin ve annesinin içindeki kötülüğü görerek, her ne ölümlerinden dolayı içinde bir öfke kabarsa da, öğretilerini takip ederek iyiliğin yoluna girmiştir. Niannor inancıyla yetiştirilen Pantelis, el çabukluğu, sessiz hareket etme gibi yetenekleri, kutsal amaç doğrultusunda kullanmış ve bu düsturunu asla terk etmemiştir. 

20'li yaşlarının başında, eğitimini tamamladıktan sonra, teyzesiyle yüzleşmek için ilk defa malikaneye döndüğünde, teyzesi ona malikaneyi ve atalarının yıllar içinde kurmuş olduğu devasa bilgi ağını öğretmiş ve işlerin çoğunu yönetmesi için Pantelis'e güvenmiştir. 

Böylece, teyzesinin de gerekli desteği ile Solidare ailesinin yeni lideri olan Pantelis, liderliğin sadece patronluktan değil, önde olmaktan, gerektiğinde yol göstermekten geldiğini öğrenmiş ve pek çok tehlikeli, ölümcül ve gizli göreve adamları ile birlikte çıkmıştır.

Prensler ForaEdit

Güney Krallıklarının sınırındaki Rhelkad, genellikle İmpratorluk'un hedefi halinde olsa da genelde pasif bir politika izliyorlardı, gerek diğer krallıkların baskısı, gerek iyi arka çıkılan politikacılara sahip olmaları İmparatorluk'un bu krallığa çok müdehale edememesi için büyük etklenlerdi, ancak iki prensin çatışmasından doğan bu kargaşadan İmparatorluk'un yararlanmayacağını düşünmek büyük aptallık olacaktır ve Pantelis, İmparatorluk'un herhangi bir hamlesine karşı Krallık'ları hazırlıksız bırakmamak için gereken her adımı atmayı kendi görevi bilmektedir. Pek çok güvendiği ekip arkadaşı olsa da bu kadar "üst tabaka" bir buluşmaya çoğu sokaklarda yetişmiş ya da orta tabadakan olan görev arkadaşlarını göndermesi ise pek Pantelis'den beklenecek bir hareket değildir.