FANDOM

Nereden Başlayayım? Edit

Öncelikle LK yada Living Kule Nedir? yazısını bir okumanızı öneriyoruz.

Çok oyunculu bir oyunun temel zorluklarından bir tanesi, farklı tip karakter ve oyuncuların beraber oynamasıdır. Bu yüzden hikayenin parçası olabilmek adına okumanızı rica ettiğimiz sayfalar şöyle;

Sistem ve Karakter Yaratma Edit

Warhammer Fantasy Battles RPG'nin D100 sistemini kullanıyoruz. Sistemi bilmiyorsanız belirtelim, çok kolay bir sistem ve öğrenmesi çok kolay.

Karakter yaratmak için oyun yöneticilerinden bir tanesini bulmanız yeterli. Sistem bir çok farklı mesleğe izin vermekte. Çiftçiden, kayık kullanıcısına, bir milis askerden, madenciye kadar birçok karakter canlandırabilirsiniz. Bazılarının oyunda, macerada yeri varken bazılarının olması güç. Oyun yöneticisi size bu konularda yardım edecektir.

Yerel Halk'tan Bir Karakter mi? İmparatorluk'tan Gelen Bir Karakter mi? Edit

Oyunun geçtiği bölgedeki halkının tamamı insandır, genel olarak kızıl saçlı ve buğday tenlidir. Genel kabul görmüş İmparatorluk dili dışında Mestar dili yaygındır. İmparatorluk çok büyük ve geniş olduğundan farklı tiplerde olabilirler. Ancak bir İmparatorluk vatandaşının Mestar dilini iyi bilmeleri nadirdir.

Unutulmamalıdır, yerel halk işgal altındadır ve hikayenin geçtiği bölgede sosyal sürtüşmeler olması gayet doğaldır. İmparatorluk'tan buraya gelen karakterlerin de bir maceracı ruhu veya zorunluluktan geldiği tahmin edilebilir.

Karakter Yaratma Sınırlamaları Edit

  • Cüce, elf, halfling, vb. bir ırk oynamak için Oyun Yönetici'lerinden bir tanesinin sponsor olması gerekir.
  • Büyücü çok az sayıda, direk büyücü başlamak maalesef mümkün değil. Gene sponsorluk gerekmekte.
  • Oyunun geçtiği kasaba ve etrafındaki yerel halk genellikle savaş sırasında ve sonrasında ölmüştür veya göç etmiştir. Bu sebeple doğma büyüme tam oyunun geçtiği yeri bilen karakterler çok nadirdir.

İletişim Edit

Kule'de sürekli iletişime geçebileceğiniz gibi hermes@kulesakinleri.org'a bir e-posta gönderebilirsiniz.