FANDOM

Magnus Wrong
City of Darkening Sun campaigninde yer alan bir oyuncu karakter.

GörünümEdit

Yirmili yaşlarının sonunda olan Magnus bir Kahooli engizitörüdür. Tüm Kahooli inananları gibi maskesini her daim yanında taşır.

Alametifarikası, kırmızıya çalan uzun bir pardesü ve kafasındaki kovboyvari bir şapkadır. Deri ağırlıklı giyinmeyi tercih eder.

Oldukça atletik yapılı ve çevik bir bünyeye sahip olan Magnus, kalkanından destek alarak ateşlediği hand crossbow'unu kullanmayı tercih etse de yakın dövüşte kılıç ve topuzu ile de etkilidir.

GeçmişEdit

Çiftçi bir ailenin üçüncü çocuğu olarak Argoll yakınlarındaki bir köyde dünyaya gelen Magnus, sıkıcılık derecesinde sakin bir çocukluk geçirdi. Fıtrat olarak içine kapanık ve pek konuşkan olmayan Magnus, aile işini yürütmekten memnundu.

16 yaşını geçtiği sene, mahsullerini satmak için babası Jan ve abisi Kolla ile birlikte Leran 'a gelişi, o zamana kadar yaşadığı en heyecan verici olay olmuştu. İlk defa büyük şehre gelen Magnus kelimenin tam anlamıyla büyülenmiş, acaba hayatında daha fazlası mümkün mü diye sorgulamaya başlamıştı.

Ertesi sene Leran'a tekrar geldiğinde kafasında Leran'a yerleşmek vardı. Şehirde kendisine iş ararken, Leran yakınlarında Antagriach Medresesi'nin olduğunu öğrendi. Oraya yaptığı ziyarette, çocukluğunda duyduğu masallardaki canavarların, kötü kalpli büyücüleri gerçek olduğunu öğrendi. Ertesi sabah Leran'dan köye dönüş zamanı geldiğinde Magnus için karar vermek çok zor olmamıştı...

İnançEdit

Diğer pek çok Kahooli takipçisinden farklı olarak, Magnus'un geçmişinde büyünün kötüye kullanılması ya da canavarların saldırması kaynaklı bir trajedi yoktur. Bu nedenle Magnus, inancında fanatik değildir; hatta inançlı biri gibi bile görünmeyebilir. Onun amacı canavarların ve karabüyünün ait olduğu yerde, masallarda kalmasıdır.

Aslında istediği ast-üst ilişkisi belli bir gruba ait olmak ve Leran'da hayatta kalmak olsa da yaptığı işte başarılı olması nedeniyle gözde bir engizitör olmuş ve  "Adamantium" rütbesine yükseltilmiştir.