FANDOM

To Tame a Land campaigninde yer alan bir oyuncu karakter.

Geçmiş Edit

Luna ya da gerçek ismi ile Luneari Wints, Invalar Akademisi'nin iki üst seviye büyücüsü Bolandir ve Silvin'in tek kızıdır. 20'li yaşlarına kadar hayatı tamamen akedemide geçmiş, kendini eğitimine adamış parlak bir öğrenciydi. Hem ailesinin konumu hem de gösterdiği başarılar sayesinde geleceği oldukça açık gözüküyordu. Ama onun için planlananlar 22 yaşındayken tamamen değişti.

Sevdiği öğretmeni, bir sonraki akademi yöneticisi olacağı kesin gözüyle bakılan, saygın Rovael'ın yapılması yasaklanan öğretiler üzerine gizlice araştırmalar yaptığını keşfetti. Bu keşfini ailesi ve güvendiği insanlarla paylaşmasına rağmen kendini kimseye inandıramadı ama söylentiler yayıldı. O zamanki Akademi başkanı Kordina'nın gizemli ölümünün ardından bütün gözler Roveal'e ve ne yazık ki Luneari'ne döndü. Bir kısım Roveal'e tamamen inanırken bir kısım ise kuşkuya düşmüştü. Büyücü konseyi sonunda Roveal'i akademiden sürgün etmeye karar verdi. Bu güçlü büyücünün kabullenebileceği bir sonuç değildi ve etmedi. Taraflarıyla beraber karşı koydu ama konsey tarafından bastırıldılar. Şiddetli ve kanlı geçen bir sürecin sonunda Roveal kaçmayı başardı.

Büyücüler zaten dünyada hala kötü ünleriyle anılıyordu. Kendi aralarında bölünmeleri ve yasak öğretilerin akademi çatısı altında yapıldığı söylentisinin yayılma ihtimali asla kabul edilemezdi. Bu yüzden bu olayın sadece akademi içinde kalmasına karar verilip tamamen gizlendi. Sonuçta olayları başlatan Luneari, hem can güvenliği hem de akademinin huzurunu bozduğu için uzaklardaki bir krallığa danışman olarak atandı.

O zamandan beri Sundrake ailesine bir danışman olan Luneari'nin hayatı Altın Maskeli Büyücü tarafından bir kez daha yön değiştirdi.