FANDOM

Toplantı odasına ilk ben girdim. Arkamdan güzel bir hatun girmişti sanırım adı Fausttu . Sonrada bu keşiş denen eleman . Odada herkes oturmuş ben ayakta yaklaşık 5-6 dakika bekledikten sonra ; odaya Angelo Solidare adında ( benim sonradan hayranlık duyduğum) biri geldi, yüzünde Kaholiye olan inacının fanatikliğini kanıtlayan bir maske vardı. Bize anlattığı görevde, ladymize ait bir kutu olduğunu söyledi amacımız kutuyu bulup geri getirmek. Ancak sürpriz bu değildi . Officerlarımdan birinin bizimle gelmesi çok merak uyandırıcıydı. Yola koyulduk . Yaklaşık ilk gün ağrıdıktan sonra bu yolcuların tapınağı olan bir yere geldik. Angelo buarada küçük bir araştırma yaptı. Bu konuda herhangibi bir fikir sahibi değiliz sadece tapınak insanlara kapalıydı. Gün kendini öğleden akşama bırakırken biz varmamız gereken köyümüze ulaştık. Tabi benim, 2 günlük alkol susuzluğumu gidermem gerekti. Bu arada ilgimizi çeken bi adam oldu mavi dövmeli falan. İlk gün köye geç vakitte vardığımızdan . Herkes odasına çekilip yattı. Geceleyin keşiş bir sürtünme sesine uyandı ve angeloyu haberdar etti. Yeni güne uyandığımızda Angelonun kararlarını dinleyerek tavernada araştırmaya başladık. Sonra köyün askeri olarak üssü olan sergeantı ile konuştular. Ilk gün öğrenilen bilgiler ; bu mavi dövmeli adam ciddi bir savaşçı ve bir çeşit planewalker olduğunu iddaa etti, bir de köyün sonunda diğer tavernaya uğramamız önerildi . Günler geçti ve Angelo ile bir iz bulduk, Devasa bir hydra izine rastladık. 1 gün boyunca tuzak kurup sis içinde onun gelmesini bekledik, hiçbirşey olmadı . Ertesi gün öğrendikki bu yaratık yılda 1 falan gelirmiş sahile veya köyün yakınına . Ertesi gün o dövmeli adamdan yardım istedik ancak bizden bir Servet istedi kabul edilmeyince bizde onun tavsiyesiyle , kokuşmuş tavernadan biriyle görüştük bize bi hikaye anlattı ve küçük bir ip ucu verdi aslında O sıra birini suya sokma iddaları düşünüldü . Keşiş bir anda ben girecem diyerek koşarak sisin içine girdi. Bu sayede aslında suyun ayak bileğini geçmeycek kadar sığ olduğunu farkettik. Bir kaç yüz metre sonra sis bitti ve bi kayalığa çarparak karaya oturmuş gib görünen gemiyi uzaktan görmeye başladık.  Gemiden arta kalanlara bakarken, Angelo aradığımız seyin gemde olabileceğini söyledi ve o anda kayaların üstü oynadı. Gördüğümüz devasa bir yılanı andıran  hydranın başlarında sadece biriydi. Kayalara sarılmış uyuyordu... Angelo ve Keşiş sessizce gemiye yüzüp, kökutuyu aldılar , dönerken bir kaza yaşadılar ve keşiş suya düştü sanırım o sıra Kahooli yanımızda idi ve Hydra uyanmadan yanımıza dönmeyi başardılar. Başarı içinde eve dönme planı yaparken bi Paladin ve grubu tarafından saldırıya uğradık. Neyseki üstün dövüş yeteneklerim sayesinde atlattık . Ve görevi başarı ile kayıpsız tamaladık .

Ben Paulo Endgarms ailesinin IV. Oğlu ve Lady Leyaranın Sadık savaşçısı ....