FANDOM

Öncelikle toplantıya katılıp Lady Leyara ’nın kuvvetlerinin daha aktif ve basarili olarak hareket etmesi için bizimle değerli fikirlerini ve zamanını paylasan herkese teşekkür ederim. Yapılan toplantıda alınan kararlar yanında önemli gelişmeler olmuştur. Önümüzdeki zorlu günler bizim be Lady Leyara için önemli fırsatlar barındıracağı inancı içerisindeyiz.

Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde Lady Leyara nında katıldığı bir krallar toplantısı düzenlendi. Dün yaptığımız görüşme sırasında gelen bilgiler doğrultusunda Lady’mizin haince ihanete uğratılarak Order of Unconquered Sun tarafından  tutuklanılmaya çalışıldığını öğrendik. Hatırlarsanız önceki duyurularımda aramızda muhtemel casusların varlığından bahsetmiştim. Dün aksam Archon ’umuzun bu casuslardan biri tarafından öldürülmüş olduğunu bildirmek her ne kadar haklı olduğumu ispatlasa da beni çok üzüyor.

Bahsettiğim gelişmeler elbette ki dün akşam alınan kararların önemini bir kat daha artırmaktadır. Su an itibari ile tüm görevlerde bu kararlara uyulması hepimiz için hayati önem taşıdığını söylenmeme gerek yok diye düşünüyorum.

Alınan bu kararları kısaca özetlemek gerekirse:

1. Göreve giden gurupların başına bir lider ve ona bir yardımcı atanacak. Son karar gurup lideri tarafından verilecek. Liderin ölmesi veya guruptan ayrılması durumunda yedek lider onun yerini dolduracak

2. Görevler verilirken görevi veren subay Lady Leyara nın askerleri olarak mı yoksa gizli olarak mi hareket edilmesi gerektiğini belirtmelidir ve göreve çıkan gurup bu doğrultuda hareket etmelidir.

3. Görevlerimizin bir kısmında karşılaşılmış olan karşı istihbarat veya bulaşıcı hastalık gibi biz fark etmeden içimize sızabilecek tehlikeler için herkesin kontrol edilmesi ve gerekli önlemlerin alınması(karşı istihbarat önlemleri tarafımca duyurulmuştu. Pek yakında muhtelif hastalıklar ile ilgili önlemleri de duyuracağız)

Çok yaşa Lady Leyara

Hazırlayan: Elaras Soldor