FANDOM

Kuzgun Düzlükleri'nin tekrar yapılanması sırasında çatışmalar ile veya araştırmalar ile bulunmuş eşyalardır. 

Vali'nin Tokmağı Edit

İşgal Sonrası 2.yılın bahar ayının sonunda Aldelen'deki Büyücü'nün Tepesi'ndeki bir çeteye karşı yapılan  

Vali'nin Tokmağı

saldırı sırasında, tepenin altında bulunan antik yıkıntılarda bulunmuş bir savaş çekicidir. Büyülü olduğu bilinmektedir ancak özellikleri hala gizemini korumaktadır. Üzerinde "Hakeden tarafından kullanılacak" yazmaktadır. 

Aldelen Vali'si kim olursa onun kullanımına verilmesine karar verilmiştir. Tokmağın ilk sahibi Vali Dersa Long olmuştur. Ancak ikinci seçimlerde Rahip Hidan'ın vali olması sonucunda ona geçmiştir. Vali Hidan'ın gnoll kampına gerçekleştirilen saldırıda hayatını kaybetmesinden sonra yeni vali seçilene kadar Çavuş Siv Gümüşsaç'a geçmiştir. Vali seçilene kadar vekaleten Vali ilan edilen Başrahip Gotfrid tokmağın şu anki sahibidir.

Okboğan YayıEdit

Çok yetenekli bir yay ustası tarafından yapıldığı düşünülen bir silahtır. İşgal Sonrası 2.yılın yaz ayında Sakince Koruluğu 'nda bulunan halk 
Okbogan yayi
tarafından Okboğan ismi verilen dev örümceğin yuvasında bulunmuştur.. Yayın malzemesi tam olarak bilinmese de bölgedeki bir ağaç olmadığı açıktır. Yay baştan aşağıya işlemelerle doludur. Bazıları yaprak, vb. motiflertir. Ancak aralarda ağaç doğallını kaybettirmeden bazı mızrak çizimleri görünebilir.

Ok yerleştirilecek yer ayrıca bir metal ile kaplanmıştır, hedef almayı güçlendirmektedir. Uçlarında ise bazı ağırlıklar dengeyi daha da arttırmak için asılmıştır. Görev sonrası Okboğan'ın öldürülmesinde kilit rol oynayan Cronir Fleece   isimli bir avcıya verilmiştir. Ancak Cronir Fleece'in gnoll'ler tarafından öldürülmesinin ardından yay gnoll'lerin eline geçmiştir.