FANDOM

Ikabin Ormanı'nda yaşan bir grup dev örümceğe verilen genel isimdir. Bu örümceklerin benzerlerine göre temel farkları hareketlerinin bir zeka tarafından yönlendiriliyor gibi görünmesidir.

Zaman içerisinde bu haşere tehlikesine karşı farklı topluluklar birleşse de, bugüne karşı kesin bir başarı asla sağlanamamıştır. Yakın geçmişte Kara Ağaçlık Örümcekleri'nin sayılarının çok artması yaşam alanlarının genişlemesi sonrası özellikle Boynuz Kasabası ve yarı göçebe yaşayan Tek Yara Gnoll Kabilesi bu yaratıklarla savaşmışlardır. Çatışmalarda büyük kayıplar verilince, ve örümcekler zekice taktiklerle baskınlar ile büyük hasar vermeyi başarınca, Kutlu Çınar Kardeşliği bu çatışmalara katılmıştır. Ancak ortak çaba ile haşaratlar geri, Kara Ağaçlık ismi verilen ve örümceklerin yuvalarının bulunduğu bölgeye geri çekilmişlerdir. Çatışmalarda ağır hasar alan, ve normal şartlarda düşman olan kasaba sakinleri ve kabile beraber çatışmayı kesmiş ve bitirici darbe vurulamamıştır.

Hemen her yıl bazı örümcekler orman içi kadar orman dışına da çıkıp, ormana yakın ufak köyleri ve hatta bazen orman yakınındaki yoldan geçen kervanlara saldırmaktadır.

Bu yaratıkları kimin ve nasıl kontrol ettiği bilinmemekle birlikte, bir yöneticileri olduğu kesin kabul görür. Liderlerine genel olarak Kara Kral veya Kara Kraliçe diye adlandırılmıştır.