FANDOM

Tarih: 510 Yılı 7.Ay 26.Gün 2.Çağ 

Görevi veren kişi: Subay Angelo Solidare

Görev: Sessiz Orman sınırlarında gözcülük etmek. Mümkün ise bölgeyi kontrol ettiği düşünülen Druid Circle ile bağlantıya geçmek ve Pride için muhtemel tehlikeleri belirlemek.

Görevi Gerçekleştirenler: Bendeniz Harados rahibi Kaiden Hewe dışında; Druid Myranna , Savaşçı Crixus , Narfellli Qhul ve Büyücü Geoff . Yolculuk Orman sınırına kadar at arabası ile gerçekleştirdik. Daha sonra Orman içerisinde ise bineksiz devam ettik.

Görevdeki Grubun Lideri: Görev süresince bu sorumluluk bana atanmıştı. 

Rapor:

Görev oldukça açıktı. Grup ile kısa bir sohbetten sonra ormana doğru yola çıktık. Yolculuk sakin geçti. Geceyi Sessiz Orman'ın içlerinde geçirmek yerine sınırında kamp yapmanın doğru olduğuna kanaat getirdik. Beklediğimiz en büyük tehlike likantrop lar idi. Diğer taraftan tahmin edilmeyen bir olay gerçekleşti. Geç saatlerde daha önce başka bir yolculuğumda da duyduğum çığlıklarla uyandım. Diğer raporlarımda da belirttiğim Harpy grubu ve daha da tehlikelisi onların lideri olan yaratığın sesleri kilometrelerce uzaktan geliyordu. Savunma pozisyonuna geçtik ve bekledik. Farklı çığlıklar duysak da yapabileceğimiz bir şey yoktu.

Daha sonra uzakta silüet olarak harpyleri kontrol eden yaratığı gördük. Büyücümüz Geoff yaratığı Erinyes ırkından bir zebani olarak tanımladı. Konu ile ilgili ayrıntılı bilgim yok. Sabaha kadar rahatsız bir bekleyişten sonra seslerin geldiği noktaya gittik. Memnuniyetle belirtebilirimki bulduğumuz cesetler likantroplara aitti. Bu da Erinyes ve harpilerin Arson ve yaratıklarına düşman olma ihtimalini çok güçlendiriyor.

Bu memnuniyet verici olaydan sonra Sessiz Orman 'a girdik. Bölgede daha önce başka bir grup tarafından içinde ayı görünen bir ev ile ilgili elimizde bilgi vardı. Bu eve doğru ilerledik. Yolda çürümeye bırakılmış bir grup cesetten başka bir anormallik yoktu. Ancak Druid Myranna bir ara "ogre" dedi ve yakınlardaki bir çalının arkasında kayboldu. Çalılardan aniden çıkan bir ogre ile karşı karşıyaydık. Narfelli barbar hiç düşünmeden dev kılıcını ogreye doğru koşarak salldı. Ogre de bu karşılaşmamızdan en az bizim kadar şaşırmış görünüyordu. Kılıç darbesinden sonra hemen toparlandı ve diğer savaşçı Crixus'un kılıcından kurtuldu. Elindeki dev sopa barbarın vücudunu buldu. Hayatımda gördüğüm en ilginç anlardan bir tanesiydi. Bu darbeden sonra bile barbar ayakta kalmayı bilmişti. O sırada ben bu karmamış ve kalabalık yakın dövüşe girmek yerine Büyücü ve Druid'in büyü sözleri arasında crossbowumu çektim.  Harados yanımdaydı. Bolt Ogre'nin gözlerinin ortasına, yaratığın kafatasını parçalayarak girdi. Ogre ölmüştü.

Ben Qhul'un yaralarıyla ilgilendim ve hemen kabilesinden başka ogre gelme ihtimali nedeniyle bölgeden hızlıca uzaklaştık. Druid Myranna bahsi geçen ayı ve evi kısa sürede buldu. Horlan adındaki Druid gerçekten evinde bir ayı ile yaşamaktaydı. Sohbete ve iletişime açık olması beni oldukça şaşırttı ve memnun etti. Sohbet sonrası Sessiz Orman'ın yönetimiyle ilgili öğrendiklerimiz şöyle sıralanabilir;

  • Druidlerin her birinin korumakla hükümlü olduğu bölgeler mevcut.
  • Etrafta bizim, yerleşkemizin varlığımızdan bir rahatsızlık duymuyorlar. Sadece genç ağaçlara zarar vermememiz gerektiğini bildirdiler.  

Tüm yaşadıklarımıza bakışımızı değiştirebilecek çok önemli bir ayrıntı daha dile getirdi. Warlady'nin eskiden Ormanın Efendisi isimli kişiye hizmet eden bir druid olduğunu iddia etti. Bana böyle olayları yorumlamak düşmeyeceğini düşünüyorum. Ancak direk bir saygısızlık olmadığı için bu konuda Horlan'a karşı sessiz kalmayı tercih ettim.

Druidler ile ilişkimizi güçlendirmek için bir yapıp yapamayacağımızı da sordum. Bu konuda Druid'in evinin biraz güneyinde çok eskilerde bir Lich'in labaratuarı olarak kullanılan, şu anda farklı yaratıklarla dolu olan bir yapıdan bahsetti. Burada Ormanın Efedndisi'nin işine yarayabilecek bir artifact'den bahsetti. Biz de grup olarak memnuniyetle bu eşyayı bulmayaca çalışabileceğimizi ilettik. Belirtmek isterim; Bu sohbetin bir parçasında Druid Myranna muhtemelen Druid gizli lisanında bir süre konuşma yaptı. İçeriği de açıklamak istemedi. Çok kritik olmadığını düşündüğümden konuyu o an itibariyle geçiştirdim. Ancak gelecekte güven ortamının korunması için böyle konularda dikkatli olunması gerektiğini düşünüyorum.

Geceyi Druid'in kovuğunun yakınlarınlarında geçirdikten sonra bahsi geçen kalıntılara doğru yola çıktık. Henüz öğle olmadan bir iki likantrop ve bir dev kurt tarafından pusuya düşürüldük. Crossbow boltları büyücüyü ve savaşçılardan bir tanesini geçici olarak etkisiz hale getirdi. Onları Harados'un gücüyle savaşır hale geri döndürdüm. Ancak dev kurt büyük bir problemdi. Myranna hayvanı karşıladı ve Narfelli büyük bir beceriyle büyücünün de desteğiyle kurdu öldürdü.

Dev kurt ölünce likantroplardan bir tanesi kaçtı. Diğeri ise çatışmaya devam ediyordu. İki savaşçı da likantropun kılıç darbeleriyle savaş dışı kaldılar. Sonuçta kendi elimdeki gümüş bıçak ile öldürücü darbeyi vurup yaratığı öldürdüm.

Yaralılarla ilgilendikten sonra güneye doğru devam ettik. Birkaç dev fare öldürdük. Şüphesizki gözcüydüler. Kısa süre sonra da bizi arayan büyük bir grubun varlığını hissettik. Çatışmak için daha uygun bir yer bulmak ve tehlikenin boyutlarını ölçmek adına Druid büyük bir kovuk buldu ve hepimiz gizlendik. Bir grup likantrop ve birkaç kurtları olduğunu işitiyorduk. Kurtlardan bir tanesi kokumuzu aldı. Ancak Druid hemen kurt ile iletişime geçti ve kurdu haber vermeden uzaklaştırdı.

Bizi bekleyenler aklımızdaydı. Ayrıca bu kalıntıya yolculuğun daha hazırlıklı bir şekilde yapılması gerektiği kanısına vardık ve dönüş yoluna koyulduk. Seri bir şekilde ormanda ayrılmaya çalıştık. Ancak kısa bir mola sırasında Crixus'un garip davrandığını fark ettim. Hemen akabinde de hoş bir insan kadını andıran bir peri ortaya çıktı. Kendine Dryad diyordu. Bu garip ve rahatsız edici orman yaratığı savaşçılardan bir tanesini etkilemiş ve kendisiyle kalması için büyü yapmıştı. Hemen bir büyü ile bu etkiyi kaldırdım. Ancak şımarık bir çocuk gibi, oyuncağı elinden alınmışcasına dryad buna çok sinirlendi. Aynı duyguyu hisseden bir diğer grup üyesi daha vardı. Narfelli barbar kılıcıyla hiç tereddüt etmedi. Daha önceki benzer yaratıklarla olan tecrübelerinden olabileceğini düşündürecek bir beceriyle; silahı yere indiğinde yaratık iki parça şekilde yerde yatıyordu.

Yaratığın ininde daha önce büyüyle onunla yaşamaya zorlanan kişilerin iskeletleri vardı. İyice aradıktan sonra bol sayıda büyülü ve yüksek kalite eşya bulduk. Bunlar gruptaki kişiler tarafından bölüşüldü.

Sonraki dönüş yolculuğunda kayda değer bir tehlike yaşamadık. Gururla söyleyebilirim ki; Liderliğini yaptığım bu yolculuğa tüm katılanlar birçok büyülü eşya ile birlikte sağlıklı bir şekilde Pride'a geri dönmüştür.

Bu rapor benim elimle yazıldı. Kaiden Hewe - Harados Rahibi ve Warlady'nin hizmetkarı

Raporun altında mum üstüne basılmış kupa şeklinde bir mühür bulunmakta