FANDOM

Gençliğinin neredeyse tamamını yaban arazilerde, ormanlarda paralı asker olarak geçiren ve bu sayede pek çok yer görmüş geçirmiş olan Hawk köken olarak Adalar Krallığı 'ndan gelmektedir. Çok genç yaşta başına gelen bir olaydan sonra gerçek ismini saklaması gerektiğini anlamış ve bugüne kadar da bunu başarabilmiştir. Büyüden ve samimi olmadığı büyücülerden biraz mesafeli durmasının sebebi de yine bu olaydır. Hayatının farklı dönemlerinde atıldığı farklı maceralarda, her seferinde farklı bir hayvan yoldaşla beraber gezer ve her seferinde takma ad olarak kullandığı hayvanı seçer.

Atıldığı son maceradan sonra tek başına kalan Hawk hem hayatını devam ettirmek zorunda olması hem de hayatta gerçekten önemli bir şeyler yapmış olmanın nasıl bir his olduğunu öğrenme arzusu sonucu, Kule'nin adını duyduktan sonra kendisini burada buldu. Burada kendisini soylulara ispat edebileceği, henüz görüp yaşamadığı maceralara atılabileceği yol arkadaşları bulabileceği düşünceleri ile Kule 'de iken Kyle, Adrien ve Argain ile tanıştı.

O sıralarda Adalar Kraliçe'si Ariel Frostwhisper'ın komutası altındaki bu üç kişi önemli görevlerde kilit roller üstlenen küçük ama etkili bir gruptu. Bunu kendisine bir fırsat olarak gören Hawk kendini ispat etmek için elinden geleni yapmak üzere gruba katıldı. O günden sonra birlikte pek çok göreve çıkıp birkaç seferde zor durumlardan kıl payı kurtuldukları tehlikeli maceralara atıldılar. Çatışmalardaki öldürücülüğü ile arkadaşlarına çoğu zaman yardımcı olsa da bazen aceleciliği ve bazen de gereğinden fazla gözüpek olması grubunu birkaç içinden çıkılması zor durumlara sokmuştur.

Bu maceralar esnasında daha önce hiç görmediği yaratıklar, yerler ve olaylar da gören Hawk'ın aynı zamanda nereye gitse kurtulamadığı ve o sanki ne kadar çok öldürse de onların bir o kadar çoğaldığı Lycantrophe 'lar peşini bırakmıyordu.