FANDOM

Tarih: 510 Yılı 5.Ay 3.Gün 2.Çağ

Görevi veren kişi: Lady'nin sadık subaylarından bir asker. Adını bizimle paylaşmayı gerekli bulmadı.

Görev: Yakalanan ve  işkence sırasında sorgulanırken ölen Nick isimli bir casusun yerine geçerek, bu casusun neyin peşinde olduğunu öğrenmemiz bizden istendi. Bunun için de yakşalık 2 haftalık mesafedeki Anchor Bay yakınlarına gitmemiz emredildi. Burada Nick'e bir şey teslim edilecekmiş.

Görevi Gerçekleştirenler: Zod, Zanhorn , Belros , Diego ve ben Drax Eques.

Görevin bizlere üstü kapalı bir şekilde anlatılışı ve kimin Nick'in yerine geçip geçmeyeceğini tartışımızın zaman alışından dolayı ancak akşam üzeri yola çıkabildik. Aramızda Nick'e en çok benzeyen kişinin Belros olduğuna karar verdik. Belros yakasında gümüş bir amblem taşıyorken bizler ise sıradan basit amblemlerle yetindik, böylece Nick'in grubumuzun lideri olduğu düşünülecekti. Yol boyunca atımla gruptan ayrı bir şekilde ilerlediğim için arabada ne konuştuklarına dair pek bir fikrim yok.

Birkaç günlük yolculuktan sonra gece ilk nöbeti ben aldım. Nöbeti devralan Zod, uyuka kalınca farelerin saldırısına hazırlıksız yakalandık. Apar topar silahlarımıza ulaşıp fareleri öldürünceye kadar Zod ağır yaralandı. Onun için en yakın kasabaya hızlıca at sürdük ama gerekli yardımı bulamadık. En büyük korkumuz olan fare zehri, Zod'a düşündüğümüz kadar zarar vermedi.

Ve sonunda Anchor Bay 'a vardık. En yakın hana girip ne yapacağımıza karar verelim isterken Nick'in yani Belros'un takip edildiğini gördüm ama dışarı çıktığımda hiçbir iz bulamadım. Neyse ki çok beklememize gerek kalmadı, kısa bir süre sonra bir grup Kraliyet askerleri olduğunu düşündüğüm kişiler Nick olduğunu sandıkları Belros ile gizli bir toplantı yaptılar. Ondan 3 ayrı görev yerine getirmesini istemişler, ki böylece biz de Lady'nin istediği şeyi onlardan alabilecektik.

Adını hatırlamadığım bir adamdan Kraliyet askerlerine olan borcunu tahsil etmek için yola çıktık ama adam evinde yoktu. Karısı bize nerede olabileceğini söyledi ve bizde gece vakti oraya ulaştık. Adamı yerde ölü bir şekilde bulduk, tabii onu neyin öldürdüğünü de. Daha önceden dünyanın hiçbir yerinde karşılaşmadığım tuhaflıkta olan 3 yaratık hızlıca bize atak yaptı. Tek düşündüğüm şey aynı sertlikte cevap vermek oldu ve hemen yanımda Zanhorn ile birlikte kısa sürede 3 yaratığı hallettik.

Lanetli olduğundan bahsedilen bir şatoya (şatodan geri kalan yıkıntılara) varınca, binanın büyüden yoksun sıradan bir bina olduğunu gördük. Hızlıca içeri girip ne olduğunu bulalım istersen karşımıza hiç de beklemediğimiz bir rakip çıktı, bir Basiliks. Yine en önde sadece kılışlarının gücüne güvenen Zanhorn ve ben atağa kalktık. Zanhorn'un ölümcül darbeleri ve Basiliks'in yaralamaktan bile yoksun atakları savaşın nasıl sonlanacağını bizlere gösterdi. Kısa bir süre sonra Şato'dan ayrılırken bu şansın bizleri bırakmaması için Belarun'a dua ediyordum.

Görevlerimizden en zahmetsiz olacağını düşündüğüm evin karşısında dururken, buranın aslında sıradan bir ev değil, bir genelev olduğu gerçeğini keşfetmemiz çok uzun sürmedi. Yapmamız gereken tek şey bu evin sahibesi olan Lady'nin gözünü korkutmamızdı. Bu sebeple kılıcımı Lady'nin boğazına dayamaya kalkışıp onu tehdit etmek isterken, karşımızda hiç beklemediğimiz bir güç bulduk. Ben, Zod ve Belros ölümün kıyısında döndük. İstediğimize ulaşmamızı sağlayan be sefer kılıcın keskinliği değil, diplomasinin gücü oldu. Diego aslında bizlerin gizli bir görev için güneyden gelen başka bir grup olduğumuzu açıklamasıyla evin Lady'si bizlere yardımcı olmaya ikna oldu.

Tüm bu görevleri tamamlayıp Kraliyet askerleri ile buluşan Belros, onlardan Lady'imizin istediği şeyi aldı. Bu bir küçük sandıktı. Her birimiz ne olduğunu merak etse de açmaya cüret edemedik.

Kendi büyük arayışımda ise yeni hiçbir bilgiye ulaşadım, hala bakmam ve dolaşmam gereken yerlerin çokluğu beni biraz yıldırıyor. Ama bunu yaparken bana ödeme yapılmasından kesinlikle şikayetçi değilim elbette.

Bu raporu yaklaşık bir ay süren Anchor Bay görevinden sonra ben Drax Eques yazdım.