FANDOM

Tarih: 510 Yılı 6.Ay 11.Gün 2.Çağ

Görevi veren kişi: Bu görev büyücü Talin ’in War Lady için gerçekleştirdiği bir yolculuk sırasında rahatsızlanması ve sonrasında durumunun kötüye gitmesi sonucu; Benim önerim ve liderlerimizin onayıyla gerçekleşmiştir.

Görev: Yoldaşımız büyücü Talin’in iyileşmesi için doğal yollar yetersiz kaldığından yakınlardaki Rorin Hiud tapınağına gidip, oradan hastalık iyileştirmesi için yazıt veya iksir edinme.

Görevi Gerçekleştirenler: Bendeniz Harados rahibi Kaiden Hewe dışında; Torin , at binicisi savaşçı Dolresa , büyücü Adin ve Leviano Warsage

Görevdeki Grubun Lideri: Görev süresince bu sorumluluk bana atanmıştı.

Rapor:

Görev oldukça net idi. Bir süre kuzey doğuya doğru yol aldıktan sonra ana ticaret yolu olan Denizbağı Yolu ’na çıkacaktık. Oradan kuzeye doğru bir gün kadar at sürüp, tapınağa ulaşacaktık. Yolculuğu gene at arabası ile gerçekleştirdik. Bir tek at binicisi Dolresa haliyle kendi bineği ile yolculuk etmeyi tercih etti.

Yol üzerinde verdiğimiz ilk molada Ozalar yol muhafızlarının yaklaştığını fark ettik. Torin bir tehlikeye karşı avantaja sahip olabilmemiz için hemen gizlendi. Bizler ise bir saldırganlık hissi uyandırmamak adına gayet sakin bir şekilde gelenleri gözlemledik. Muhafızların gergin oldukları ve Pride ile ilgili sorunları olduğu açıktı.

Biraz laf karıştırma ve olayların muğlâklığı üzerine vurgudan sonra, bulundukları durumda ilk saldıran taraf olmamak isteyen muhafızlar uzaklaştı. Sadece iki yol muhafızı olduğunu düşünürsek, atlı olsalar da sadece kişi hesabı yapıp gitmiş de olabilirler diye düşünüyorum. Birbirimizden sohbet sırasında ve ayrılırken hiçbir gerginlik olmasa da, muhafızların ilk yaklaşımlarının dost canlısı olmadığını belirtmek doğru olur kanısındayım.

Yol daha sonra sakin geçti. Karşı yönden gelen tek bir ticari karavan ile karşılaştık. Onlara ulaşmaya çalıştığımız tapınağı sorduğumuzda, tapınağın kilitli olduğunu ve ziyaret edemediklerini belirttiler. Yolculuk tanrısına adanmış bir tapınağın kapılarını kervana kapatması düşünülemez. Bir sorun olduğu açıktı.

Tapınağa yaklaşıp at arabasından indiğimizde, tapınak uzaktan kapıları ve pencereleri sıkı kapatılmış ve misafirperver olmaktan çok uzak görünüyordu. Tapınağa yakın mesafede, bir yaratık tarafından saldırıya uğradık. Aslında uğradım demek daha doğru olabilir çünkü kılıcının hedefinden bir tek ben vardım. Fanatik bir şekilde “Arson sizi izliyor, sana engel olacak” sözleri arasında ağır yaralandım. Leviano’nun büyü yeteneği güçsüz veya tepki süresi yavaş olsa belki daha da zor durumda kalacaktım. Yaratığın bir were-rat olduğu aşikardı ve Adin’in becerikli büyüleriyle kısa bir sürede öldürüldü. Gene likantropi illeti ile karşı karşıya olduğumuz belliydi.

Tapınak’ın ana kapısını inceleyen Torin, girişin çok zor olacağını belirtti ve arka kapının daha uygun olacağını iletti. Arkada kapıdan girdikten hemen sonra rahip cesetler ile karşılaştık. Torin öncü olaraka incelerken arkasından gerçekten tozlu, bakımsız koridordan onu takip ediyorduk ki, onun “Dev” uyarısıyla hızlıca girişe geri döndük.

Cesetlerin nedeni olan korkunç fiziksel gücün sahibi ortaya çıkmıştı. Kapıda siper aldık. Kendi boyutu için yapılmamış koridorda zor hareket ogreye karşı hazırlanmak için kısa bir süremiz vardı. Dolresa’ya Harados’un bir kutsamasını sundum. O da bu kutsamanın yersiz olmadığını hemen gösterdi. Gelen ogre oklar nedeniyle hasar alsa da umursamaz bir şekilde kapıdan çıktı. Beceriksiz ama muazzam güçle salladığı, silah olarak kullandığı kütük hedefi olan savaşçıyı bulamadı. Diğer taraftan savaşçının kılıç darbeleri kısa süre içerisinde ogreyi bir cesede dönüştürdü.

Zaferi kutlayacak zaman yoktu. İçeride ne kadar daha bu yaratıklardan olduğunu bilmiyorduk. İçeriyi tekrar Torin liderliğinde incelemeye koyulduk. Torin içeride muhtemelen ogrenin yemeği olmayı bekleyen birkaç insanı buldu. Onlarla hızlıca ilgilendik ve bina dışına taşıdık. Sadece bir tanesi konuşabilecek durumdaydı. Zayıf kelimelerinden birkaç haftadır hapsedildiklerini ve içeride were-wolfların olduğunu öğrendik. Silahlarımız bu yaratıklara karşı zayıf olsa da (ki yanımızda sadece benim getirdiğim, ama Torin’in eline teslim bir gümüş bıçak vardı) tapınağın ana katını inceleme kararı verdik.

Torin yukarıya sessizce çıksa da, werewolfların hastalıklarından dolayı sahip olduğu hayvansal koku yetenekleri ve keskin gözleri bir süre sonra fark edilmesine sebep oldu. Hemen açık çatışma başladı. Silahlarımız maalesef yetersiz kaldı. Diğer taraftan özellikle büyücü Adin’in müthiş katkısıyla iki were-wolf öldürüldü.

Adin bu başarısının bedelini ısırılmakla ödemek zorunda kalmıştı. Bir yoldaşı iyileştirmek için çıkılan bir görevde bir başkasının lanetlenmesi çok acı bir ironi olabilirdi. Ancak tüm tapınağı baştan aşağıya aradık. Leviano Warsage bir süre sonra aranmasını istediğim Wolfbane bitkisini buldu. Hemen ilacı hazırladım ve müdahale ettim.

Sonuçları bu rapor hazırlanırken henüz inceleme aşamasındaydı. Ancak kişisel kanım Adin’in likantropi lanetinden tamamen temiz olduğu yönündedir.

Tapınaktan edindiğimiz hastalıklara karşı etkili iksir ile yaptığımız dönüş yolculuğu sakindi. Memnuniyetle belirtmeliyim ki; Tüm katılanların sağlıklı döndüğü yolculuk yerleşkeyi yeni zırh, silah ve birkaç büyülü iksir ile güçlendirmiş ve Rorin Hiud rahiplerinin de büyük minnettarlığını kazanmamıza sebep olmuştur.

Bu rapor benim elimle yazıldı. Kaiden Hewe- Harados Rahibi ve Warlady'nin hizmetkarı 

Raporun altında mum üstüne basılmış kupa şeklinde bir mühür bulunmakta