FANDOM

Görevi veren kişi: Subay Angelo Solidare

Görev: Pride'ın kuzey doğusunda rapor edilen lycantrophe'ları yok etmek.

Görevi Gerçekleştirenler: Thorin, Büyücü Geoff, Barbar Theodor, Savaşçı Pyro ve bendeniz Veros.

Görevdeki Grubun Lideri: Görev süresince bu sorumluluk bana atandı.

Rapor

Görevimizi Angelo' dan aldıktan sonra hazırlıklarımızı tamamladık ve atlarımızın üzerinde yola koyulduk. Ana ticaret yoluna yakın kalarak yolumuzu devam ettirdik. Atların dinlenmesi için bir mola vererek yolumuza devam ettik ve akşam üstü havanın kararmasıyla birlikte kampımızı kurduk.

Gece nöbeti için gruplara ayrıldık. İlk nöbeti ben ve Thorin devraldık ve olaysız bir şekilde nöbetimizi tamamlayıp nöbeti Theodor'a devrettik. Gecenin bir vakti, Pyro tarafından uyandırıldığım da gördüğüm ise tam bir keşmekeş idi. Ahmak barbar, kampa dadanan 2 tane sansar görmesine rağmen grubu uyarmamış ve hazırlıksız yakalanmamıza neden olmuştu. Theodor' un bu hareketi sonucu ise kendisi ve Thorin ağır yaralı, Geoff ise hafif yaralanmış; eşyalarımız ise epey zarar görmüştü. 

Sabah tekrar uyandıktan sonra akşam bize saldıran grubun lideri veya annesi ya da herneyiyse, dev gibi bir meşum sansar yolumuza çıktı. Grubun yaralı olması nedeni ile atlara binip kaçmamızı söyledim fakat canavar beni yakaladı ve benim de ağır yaralanmama neden oldu. Yaratık göründüğünden daha çevik olduğunu kanıtladı ve hiç birimiz atlara binemeden atların bir kaçını oracıkta öldürdü. Sadece ben kendi atıma yaralı şekilde binebildim ve kaçma şansı elde ettim fakat Bo'leos affetsin, gruba son bir yardımda bulunmak gibi bir hataya düştüm. Oldukça güçlü olan yaratık büyümden etkilenmediği gibi bana tekrar saldırmak için şans elde etti ve kendimden geçmeme neden olacak kadar ağır bir darbe daha indirdi.

Kendime geldiğimde grubun oldukça ağır yaralı bir şekilde dinlenmek için bir yere kamp kurduğunu farkettim. Theodor bir şekilde canavarı alt etmeyi başarmıştı fakat atlarımızın hepsi parçalanmış, gurubun tamamı ise oldukça ağır yaralanmış ve bitap düşmüştü. Bu halimizle görevi tamamlama şansımızın olmadığına kanaat getirerek Pride 'a geri dönme kararına vardım. Ne yazıkki görevimizi tamamlayamadık.

Görevde öğrendiklerimiz

Yaratıklarla karşı karşıya geldikten sonra cesetlerine yakın yerde kamp yapmaya devam etmek büyük ahmaklık. Daha büyüğü her zaman geliyor.

- Theodor'un anlaşılan wolverine'ler ile ilgili kötü anıları mevcut. Kampa saldırdıkları anda grubu uyandırmayı bile akıl edemeyecek kadar korkmuştu.

- Bu yaratıkların varlığına rağmen küçük olmasına rağmen hala güneyden kuzeye ticaret kervanlarının ilerlemesi mevcut. 

 Bu rapor benim elimle yazıldı.

       - Veros