FANDOM

Antagriach bölgesinde, Ikabin Ormanı güney batı sınırında bulunan bir kasabadır. Sundrake ailesinin yönetim ve himayesindedir. Etrafındaki çiftliklerle birlikte nüfusu 500 kadardır. Güney Krallıkları ile Adalar Krallığı arasındaki ticaret yolu üzerinde bulunmaktadır.Bir süre önceye kadar genel olarak ormancılık ve tahta işçiliğiyle uğraşan kasaba, ormandaki Kutlu Çınar Kardeşliği Tarikatı ile yaşanılan bazı problemler nedeniyle bu iş kolundan uzaklaşmıştır.

Halen bazı yetenekli marangoz zanaatkarlar barındırsa da, ağaç temelli üretim gücü çok azalmıştır. Nüfusunun bir kısmını etraftaki başka yerleşkelere kaptırmıştır. Zor günler geçiren halk tekrar çiftçiliğe yönelse de büyük fakirlik yaşanmış ve kıtlık baş göstermiştir.

Tek gelir kaynağı, yol üzerinden geçen kervanlara ev sahipliği haline gelince, işsiz kalan halk bu konuya yönelmiştir. At arabalarının bakımı ve karavan geçici tamir işleri bir iş alanına dönüşmüştür. Ayırca karavanların burada durup, araçlarına bakım yaptırmaları için birkaç tane büyük kalacak han ve geniş bir kumarhane açılmıştır.

Şehrin suç oranı gözle görünür artsa da, geçirdikleri kıtlığı unutmayan halk, bunu kabullenmiş ve sert muhafızlar seçerek hayatlarını sürdürmektedirler.

Yöneticiler Edit

  • Kasaba Lideri: Gin Farmore (Sundrake Hanedanlığı tarafından atanmış yönetici. 30'lu yaşlarda, erkek, insan)
  • Muhafız Lideri: (Demir Kafa) Methoh  (Halk tarafından seçilmiş, Sundrake Hanedanlığı tarafından onaylanmış muhafız lideri. 20'lerin ortasında İnsan, Kadın, eski paralı asker)
  • Vergi Memuru: Lohnah Dustcutter (Sundrake Hanedanlığı tarafından atanmış memur ve kasaba muhasebecisi. 40'larının başında, erkek, insan)
  • Kasaba Seçilmiş Lideri: Ornand Paget (Halk tarafındna seçilmiş, Sundrake Hanedanlığı tarafından onaylanmış kasaba seçilmiş lideri. 30'lu yaşların ortasında Şanslı Tazı Kumarhanesi ve İyi Han'ın büyük ortağı)

İşletmeler Edit

  • Şanslı Tazı Kumarhanesi
  • Çınar Manzarası Hanı
  • İyi Han
  • Dürüst Dori'nin Ticarethanesi