FANDOM

Altın Boyunduruk Kilise Hiyerarşisi Edit

  • Eresis Psikoposu: Eresis bölgesinde kendisine bağlı bulunan Harados ibadethanelerinin ve buralarda görevli din adamlarının lideri
  • Baş Rahip: Bir Harados kilisesinin yöneticisi
  • Rahip: Baş Rahibe bağlı olarak çalışan din adamı. Her kilisede bir tane bulunması adettir
  • Diyakoz: Baş Rahip ve Rahibin işlerini gerçekleştiren yardımcı din adamları
  • Gönüllü: Kilisede görev alan ve kendisine verilen işleri gerçekleştiren Harados inanırı. Genel olarak gönüllü kölelik ile kendilerini kiliseye bağışlarlar.

Görevler Edit

- Kilisenin görevi ibadet bölgelerinde Harados öğretilerini ve inancını yaygınlaştırmak, yeni müminler yaratmak, Bölge Psikoposundan gelen görevleri gerçekleştirmek,

- Aldelen içinde ve çevresinde ortaya çıkan düzen bozucuları etkisiz hale getirmek.

Eldeki İmkanlar ve Oyuna Etkileri Edit

Kilisenin ibadethanesi ve kendi gıda ihtiyacını gidermek için ufak bir bahçesi bulunmaktadır. Kendisini kiliseye bağışlamış müminler sayesinde bu bahçe işletilmektedir.

Kilise bünyesindeki herkes, oyunda +%5 Will Power bonusu kazanırlar.

Göreve Atanmış Karakterler (NPC) Edit

Aşçı: Kilisede yemek yapımından ve erzak dağıtımından sorumlu kişidir. Stian isminde, oldukça zayıf ve kısmen hastalıklı görünen bir Harados takipçisidir. Bir zaman önce kiliseye gönüllü olarak katılmış, ardından aşçı olmuştur.

Yamak: Kilisedeki giysileri tamir eden, ortalığı düzenleyen, eşya taşınmasına yardımcı olan kısaca yapılacak herhangi bir işi ayrım gözetmeden yapan ve yapana yardım eden kimsedir. Şu an kilisede bu görev İsmet isimli birisine aittir. İsmet, ufak tefek ve çilli suratlı genç bir çocuktur.

Çamaşırcı: Kilisede ortalığı temizleyen ama en çok giysilerin ve çamaşırların temizliğinden ve tertibinden sorumlu kişidir. Sürekli nehirde çamaşırları yıkamak gibi bir görevi olduğu için kış aylarında özellikle hasta gezmektedir. İsmi Randi olan, biraz kilolu ve kısa boylu, memnuniyetsiz görünüşlü bir kadındır.

Bahçıvan: Hugo ismindeki bu bahçıvan, kilisedeki bahçenin düzeninden sorumlu olan, orada çalışan gönüllülere emirler yağdırmaktan hoşlanan zayıf, yaşlı ve oldukça şirret bir ihtiyardır.

Önerilen Kariyerler Edit

Kilisede kariyere Initiate, Student, Peasant veya Temple Guardian olarak başlanabilir. Peasant olarak oyuna başlayanlar kilise için çalışarak gerçek Harados inanırları olduklarını kanıtlamış olacaklardır.