FANDOM

Son Güneş Savaşı öncesi yaklaşık 2000 kişinin yaşadığı Kuzgun Düzlükleri bölgesinde Eresis Krallığı'na bağlı bir kasabadır. Yaklaşık bir yıldır ise İmparatorluk askeri yönetimde bulunmaktadır.Son Güneş Savaşı öncesi yaklaşık 2000 kişinin yaşadığı Kuzgun Düzlükleri bölgesinde Eresis Krallığı'na bağlı bir kasabaydı.

Tarihi Edit

Kuzgun Düzlükleri'ne ismini veren Kuzgun Irmağı'nın kenarında bulunan kasabanın geçmişinin yüzlerce yıl olduğu tahmin edilmektedir. Geçmişte kendisine ait bir kalesi olsa da, son yüzyıl içerisinde sakin bir tarım kasabasına dönüşmüş durumdadır.

Alton Geçidi Çatışması öncesi tüm Krallığın askeri gücüne bir süreliğine ev sahipliği yapmıştır. Kral Roderick Dimisk ve kraliyet ailesinin birkaç ay da olsa burada kalması, kasabanın gelmiş geçmiş en büyük olaylarından bir tanesi olmuştur.

Ancak çatışma sonrası kaçan krallık ordusunu kovalayan İmparatorluk güçleri, kasabayı öncelikle yakmış sonra da talan etmiştir. Bu olaya Aldelen Katliamı denmektedir.

Binlerce kişilik nüfusu bir günde birkaç yüze inen kasaba, geçtiğimiz yıl içerisinde tekrar yapılanmaya başlamıştır. Eresis'in farklı bölgelerinden ve İmparatorluk'tan gelenlerle birlikte nüfus tekrar artmaya başlamıştır.

Bir sene boyunca tamamen askeri kontrol altında olan kasaba ve etrafı, Yüzbaşı Nuzer Ressun tarafından yönetilmiştir.

Bölümleri Edit

Kasaba v4

Kasaba haritası

 Çok büyük bir kısmı yanmış kasabanın an itibariyle insan yaşamı olan mahalleleri şunlardır:

Ayakta Kalan Mahalleler

  • Hükümet: Genel olarak yeni yapılan veya tamir edilen binaların bulunduğu kısımdır. Hala İmparatorluk yönetiminin merkezi burasıdır.
  • Taşkıran: Yangından en iyi kurtulan bölümdür. Hali hazırda şehirdeki kısmi ticaret için önemlidir.
  • Fırtınatepe: Tapınağın da bulunduğu mahalledir. Hafif yüksek bir tepede bulunmaktadır ve ayakta kalan binaların hemen hemen hepsi taştır.
  • Kuzgunbakan: İmparatorluk ordusunun kasabayı ateşe vermeye başladığı bölgedir. Bu sebeple evler nispeten iyi durumdadır. Sıkı yağma görmüştür, ancak şu anda halkın büyük kısmı burada yaşamaktadır.
  • Balkayacılar: Gene ırmak kenarı olduğu için ayakta kalmayı başarmış bir mahalledir. Yangın sırasında burada çok kan döküldüğü için Kanlıyaka da denmektedir.

Kaybolan Mahalleler

  • Pazar: Pazar(10 numaralı bina) ve etrafındaki dükkanların bulunduğu kısımdır. Pazar dışında ayakta bina kalmamıştır. Ancak hala bazı insanlar bu yıkıntılarda yaşamaktadır.
  • Yukarı Yol: Savaş öncesi Aldelen'in en kalabalık bölgesidir. Pazar ile Kuzgunbakan arasındaki bölgenin ismidir. Şu anda sadece yıkıntılar vardır. Bir yıl geçmiş olmasına rağmen bazı kaldırımların ölen insanlar nedeniyle hala kaygan olduğu söylenmektedir.
  • Tepeboyu: Aldelen'in en eski ve yüksek yerleşkesidir. Büyücü'nün tepesinin üstünde kuruludur. Ancak yangında tamamen yanmış ve yıkılmıştır. Şu anda sadece kalıntılar vardır.
  • Uçurumaltı: Kör Uçurum ve Fırtına Tepe arasındaki yerleşime verilen isimdir. Gene yangın sırasında özellikle dumanların yoğunluğu nedeniyle büyük ölümlerin yaşandığı yerdir.

Önemli Binalar Edit

  1. Hükümet Binası
  2. Muhafız Binası
  3. İmparatorluk Meydanı
  4. Genel Malzeme Dükkanı, Terzi ve Ayakkabıcı atölyeleri
  5. Taverna
  6. Taşçılar Meydanı
  7. Zanaatkar Lonca Binası
  8. Altın Boyunduruk Tapınağı
  9. Thatibue Hanesi Binası ve Ambarı
  10. Pazar
  11. Toplayıcılar Binası
  12. Son Aşık Köprüsü
  13. Thatibue Tarım Ambarı
  14. Hükümet Tarım Ambarı
  15. Okboğan Anıtı

Kasabanın ÇevresiEdit

Aldelen-3

Aldelen ve Çevresi