FANDOM

574 yılında Agoria adasında gerçekleşen, Milis'lerin düzensizliği yüzünden çıkan kargaşa ile başlayan olaylar bütünüdür.

Saat 11 Suları

Günün ortasına doğru yerleşkede hareketlilikler yaşanır. Yengeç Sahilleri'nde balık tutan kişilere birkaç saat önce elfler tarafından saldırı olmuştur. Bölgede görevlendirilmesi gereken milisler sayıca az ve organize olamamasından karşı koyamamışlardır. Balıkçılar can haliyle ellerindeki tüm eşyaları bırakıp kaçmışlardır. İki balıkçı ölmüş ve cesetleri getirilememiştir. 3 balıkçı ise ağır yaralıdır.

Öğlen Civarı

Yaralı balıkçılar ve ölenlerin olduğu haberlerine ek olarak bir de balıkçılık malzemelerinin gittiği bilgisi yerleşkeye ulaştıktan kısa bir süre sonra, yemek toplanan korulukta kargaşa söylentileri yayılmaya başlar. Tam olarak ne olduğunu kimse bilmemektedir. Bazıları hayvan saldırıları der, bazıları elflerin burayı da bastığını söyler. Bir kısım ise az kalan yemek için toplayıcıların birbiriyle olan kavgası olduğunu anlatır. Sebep ne olursa olsun, milisler bölgeyi araştırmaya gitse de koruluktan taşınan cesetler ve gelen yaralılar panik havasını iyice tırmandırır.

Saat 14 civarı

Kıtlıktan korkan bir grup insan, Uzungölge Ailesi'ne ait birkaç keçi çalmaya kalkınca aile çalışanları tarafından durdurulurlar. Milisler etraftaki bir çok karışıklıkla ilgilendiğinden müdaheleleri gecikince kargaşa kavgaya dönüşür ve hırsızlardan bir tanesi hayatını kaybeder.  Bu olaydan sonra geçici bir sakinlik olur. Ölüme neden olan Uzungölge çalışanı ve hırsızlar hemen tutuklanamayınca, grup büyür ve aile çalışanlarına saldırırlar. Kargaşa diğer toplulukların yardımıyla on dakika sonra son bulur. Yaralılar ve birkaç ölü vardır. Ayrıca aile hayvanlarından bazıları telef olmuştur.

Saat 15 gibi

Yerleşke içerisindeki kanlı kavgalar ve sabahtan beri gelen cesetler, yaralılardan sonra bazı kişiler, bir aydan fazladır aynı yerde duran çadırlarını söküp göletlerin etrafındaki başka noktalara doğru taşımaya başlarlar. Bu sırada partneri iyileştirici Garek'in çadırında bakılırken ölen bir avcı ile Garek arasında tartışma çıkar. Avcı Garek'i ailelerin adamlarına öncelik vermekle suçlar ve saldırır. Olayı engellemeye çalışan milislerle iyileştirilmeyi bekleyen kişiler arasında manasız tartışma başlar ve büyür. Bir milis yaralanır. Olay kargaşada biraz daha kan akmasıyla son bulur. Garek ise aldığı darbeler sonrası ağır yaralı kurtulabilir.

Saat 16 Suları

Hızlıca gömülenler, kişisel trajediler, yarası iyi baklılamadığı için haya yaralı olanlar arasında, bugünlük satılacak yemek kalmadığının haberi en hızla yayılan söylenti olur. Elf saldırısı ve kendi çadırlarının yakılacağı korkusundan dışarıya çıkmayan insanlar gruplar oluşturup ne olacağını konuşmaya başlarlar. Corast ve Uzungölge kendi hayvanlarını korumak adına güç birliği yaparlar. Aynı şekilde Vali ve Milisler erzak deposunun etrafında konuşlanırlar. Bekleme başlar.

18 gibi

Garip bir gerginlik tüm yerleşkede devam etmekte. Bireylerin hemen hepsi oluşan bir grubun parçası gibi görünüyor. Kimin kime güvendiği güvenmediği, açlık probleminin ne kadar ciddi olduğu hala muamma. Bir süredir İmrahor'un ölümüyle iyice gücünü ve etkisini kaybetmiş milislere hakaretler diz boyu.

Gece, hava karardıktan sonra

Havanın kararmasıyla gerginlik şiddete dönüşür. Aç kalacakları, korunmayacakları veya gün boyunca olan olaylardan dolayı suçlanıp ceza alacaklarını düşünen kalabalık bir grup, Vali'nin binasına ve Aile hayvanlarına çalmak amacıyla çitlere çevrili alana saldırır. Kargaşa yarım saat kadar sürer. İlk dakikadan son dakikaya kadar bağışırışlar, ateş ve silahlı çatışma vardır. Olaylar son bulduğunda hayvanlara ve Vali'nin konağına büyük bir hasar olmasa da yağma ve şiddet her yerdedir. Malzemeler ve yiyecek stokları azalmıştır ama belki daha da önemlisi birçok birey artık Vali liderliğindeki yerleşkede değildir.