FANDOM

Living Kule oyunlarında sıradan FRP hikayelerinin aksine, diğer oyuncu karakterlerin üstünde ciddi güçleri olan oyuncu karakterler bulunmaktadır. Yani bir oyuncu karakteriniz, bir başka karakter tarafından öldürülebilir veya başına olmadık işler gelebilir. Bu da oyunun kendi içerisindeki keyiflerinden birisi olarak nitelendirilebileceği gibi, rahatsız edici de olabilir.

Bunun dışında bazı roller nedeniyle düşülen durum sonrası karakterleriniz zorunlu görevler yapmaya ve hatta seçimleriniz dışında zoraki işler yapma sorumluluğunda kalabilirler. Örneklemek gerekirse, bir karakteriniz bir hırsızlık sonrası yakalandıktan sonra bir hakim karakter tarafından zorunlu çiftlik muhafızı görevine atanabilir. Şüphesiz eğlenceli bir karakter değişikliği olabilecek olsa da, bazı kişilere sıkıcı gelebilir.

Yada oyun içindeki sebeplerden karakteriniz ikinci sınıf muamelesi görebilir. Bu durumlar gayet normal olsa da, bazı kişileri gene rahatsız edebilir.

Bunlar ve benzeri nedenlerden birçok LK rolü belli bir olgunluk istemektedir. Kule Sakinleri tayfası olarak yıllardır bir problem yaşamasak da, FRP açısından alışılmamış bu mekanizma hakkında bilgilendirme yapmakta yarar olduğunu düşünüyoruz.

Bir sorununuz olursa en yakın GM ile bağlantıya geçebilirsiniz.